Najčastejšie otázky
Aké produkty budú najlepšie na moju pleť?
Odpoveď závisí od kondície a stavu pleti a teda je potrebné k nej pristupovať individuálne. Pre túto oblasť sme tu pre vás v časti Konzultácie, prípadne použite live chat na našej webovej stránke, kde na vaše otázky odpovie naša beauty poradkyňa. Rovnako vám rada pomôže so správnym výberom pleťovej a telovej starostlivosti a výbere produktov.
Ako môžem upraviť alebo zrušiť objednávku?
Pre zrušenie alebo zmenu objednávky máte viacero možností. Prvou je telefonická na linke +421 (0)917 515 870 alebo napíšte na mailovú adresu maloobchod@borlind.sk.
Bližšie informácie o kontaktoch nájdete tiež na stránke kontaktné informácie.
Koľko stojí poštovné?
Informácie ohľadom výšky poštovného, rovnako ako ostatných variant dopravy nájdete v sekcii Doprava a platba.
Ako môžem za objednávku zaplatiť?
DOBIERKOU
Za tovar zaplatíte pri prevzatí kuriérovi alebo na pobočke pošty, či na výdajnom mieste Packeta (Zásielkovňa). U vodiča je spravidla možné platiť aj platobnou kartou.
BANKOVÝ PREVOD
Platba vopred na účet - po odoslaní objednávky Vám na email pošleme podrobné informácie na základe ktorých je možné vykonať platbu. Tovar odosielame až po pripísaní finančných prostriedkov na náš účet.
Číslo účtu: SK23 8130 0000 0021 1325 0005
BIC/SWIFT: CITISKBA
Variabilný symbol: číslo Vašej objednávky
PLATOBNÉ KARTA
Platba online kartou je veľmi pohodlný spôsob platby. Platba prebieha ihneď po zadaní Vašej objednávky platobnou kartou, ktorá umožňuje platby na internete. Zadávate svoje číslo karty, dátum expirácie karty a CVC / CVV kód. Pri prevzatí tovaru od kuriéra už nič nehradíte.
Všetky bližšie informácie nájdete v sekcii Doprava a platba.
Ako zistím, že si môžem vyzdvihnúť objednávku?
Akonáhle bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie, dostanete od nás SMS správu alebo e-mail s výzvou na odber tovaru.
Akým prepravcom posielate balíky?
Balíky posielame kuriérskou spločnosťou Slovak Parcel Servis (UPS) pre Slovensko a spoločnosťou In time pre Českú republiku. Kuriér Vám doručí balík na adresu, ktorú ste si zvolili v objednávke v pracovných dňoch. Ďalšia možnosť je Slovenská pošta, prípadne Packeta (Zásielkovňa).
Ako rýchlo posielate balíky?
Objednávky na dobierku prijaté do 12:00 hod sú spracované a expedované v ten istý deň. V prípade prijatých objednávok na dobierku medzi 12:00 – 14.00 hod urobíme maximum, aby sme zásielku spracovali a expedovali v daný deň, avšak bez garancie. Objednávky prijaté po 14:00 hod sú spracované a expedované až nasledujúci pracovný deň.